Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. március 9., kedd

Peyote háromszög



Nagyon sok fejtörést és álmatlan éjszakát okoztak ezek a háromszögek. Először csak kép alapján akartam megfűzni. Gondoltam, hogy három sima háromszög és majd a végén összedolgozom. Csak az volt a baj, hogy sehogy sem akart kijönni....
Szerencsére vannak nagyon aranyos gyöngyös-lányok, akik mindig szívesen segítenek, és most is így lett. Köszönet Marcsinak és Ildikónak.
Ezt a szépséget, Anzsi barátnőmnek készítettem, remélem örömét leli benne.
:)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is így kezdtem... Valahol régen látszik a blogomon hogyan sikerült egy kis háromszögecske az összedolgozós technikával, meg úgy ahogy igazából kell. Hát mit ne mondjak, van különbség!
És gratulálok a nagylány félszülinapjához!

Timi írta...

Köszi, aranyos vagy!