Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. június 19., szombat

Lóránt szülinapra


Ez a szett barátnőmnek, Zsuzsának a szülinapjára készült.
A kiválasztásával könnyű dolgom volt, mert amióta járatos a blogomra kinézte magának ezt a mintát.
Nagyon mutatós, finom darab lett. Kicsit meg is gyűlt a bajom a 15-ös kásával, mert van ahol nem bírta a többszöri damilt és szétpattant a gyöngy. Utána bonthattam vagy korrigálhattam.

A mintát nagyon köszönöm Vezsuzsinak és a technikai tanácsokat
Berjonak !

18 megjegyzés:

Orsi írta...

Fantasztikusan szép!!!! Elámultam!!!!!

Ági írta...

uhh...Timi alkotott :D gyönyörű lett!!! Nagyon tetszik!

Panka gyöngye írta...

Nagyon klassz lett a szetted!Minden elismerésem,főleg azért mert már én is nekiálltam.3 Lóránt jött össze,több tőréssel:(
Nekem is a 15-ösökkel gyűlt meg a bajom.Lehet azért, mert matt gyöngyöt használtam és szerintem könnyebben törik!Szóval ügyes vagy és kitartó,gratulálok:)

Maya írta...

Timi, nagyon ügyes vagy, szépséges szett!! Boldog Szülinapot Zsuzsának!!

Timi írta...

Köszönöm :) Jól sikerült, nagyon-nagyon tetszett neki.

vezsuzsi írta...

Szió!
Köszi,hogy megfûzted! Szépséges lett!!
A matt gyöngyök tényleg könnyebben törnek.
DE azért a 14-es damil sokszor átfér rajta. :)
Én 15-ös gyöngyfan vagyok :)

E írta...

Gratulálok, nagyon-nagyon szép lett, türelmes munka. :)

kirszti írta...

Timi, ez nagyon szuper lett!! :) gratula

Timi írta...

Köszönöm. A mostani gazdája is így reagált :) (Szerencsére)

Zsuzsi megértelek, mert a 15-ös gyöngytől olyan kis finom lesz az adott ékszer!

Vadnainé Almási Mária írta...

Aztaaaa!!! Ez elképesztően gyönyörű szett! Én még nem mertem nekiállni:))

Ági mama írta...

Ismételten csak gratulálni tudok, csodálatos lett a szetted!!

Mili írta...

Na csak, hogy tényleg ne csináljak s...-et a számból :)))
Ez csodaszép lett Timi, Már félkészen is tetszett!

Berjo írta...

Csak csatlakozni tudok a többiekhez, mert tényleg gyönyörű lett! Örülök, hogy segíthettem!

Ibolya írta...

Csodaszép lett! Imádom a színeit, gratulálok!:)

Timi írta...

Köszönöm még egyszer!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép!!! Gratulálok!
A színek is csodaszépek! :-)

Szikati írta...

Csodálatos, olyan, mint valami bonyolult csipkeminta. És a színei is fantasztikusak.

Toñi Payseo írta...

Precioso........