Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. július 6., kedd

Lóránt kicsit másképp


Nagyon sokat gondolkoztam ezen. Régóta akartam már valami olyan rivolis befoglalást, amihez csak delica és kása kell. Olyan kis egyszerűet, de mégis szépet.

Az inspiráció a férjem egyik barátjától jött. Ő akart valamit, ami csak fekete és valami virág-formát. Nagyon sokat gondolkoztam és keresgéltem. Az egyik boltban találtam egy fekete rivolit. Aztán persze félreraktam. Majd belebotlottam a lótuszvirág rajzába, hiszen nemrég fűztem. Végül is, a 15-ös kását delicára cseréltem, a delicát meg 11-es kására.
Ez lett belőle! Nagyon meglepődtem, mert olyan lett, amilyet megálmodtam. Nem túl nagy, szép egyenletes és még mutatós is!

A mintát köszönöm még egyszer Vezsuzsinak!!!!

10 megjegyzés:

Ági írta...

Tetszik! Ügyes vagy! :)

Maya írta...

Jaj, de jó lett, szépséges és elegáns így hogy fekete!

E írta...

Nagyon szép lett, gratulálok!

Lakota mágia írta...

Nagyon tetszik, nagyon elegáns és szép!!!

Mili írta...

Szuper jó lett!

Timi írta...

Köszönöm :)
Remélem majd tetszik!

Unknown írta...

Szia Tímea! Csodaszép ez a fekete medál, a leírásod alapján pont olyan amilyent szerettél volna!:)És hatalmasat fejlődtél amióta nem jártam Nálad, gratulálok, csak így tovább!!

Timi írta...

Kedves Emese! Ettől szebb bejegyzést nem is lehet kívánni! Én is érzem, hogy tanulok,fejlődök de nagyon jól esik, hogy ezt más is látja! Köszönöm. Gyere máskor is!

Geszter írta...

Nagyon harmonikus lett ez a nyaklánc. Leginkább az egyszerűsége fogott meg, abban rejlik igazi szépsége, na és persze a precíz kivitelezésben. Gratulálok:-)

Vadnainé Almási Mária írta...

Ez a fekete szívem csücske:) Gyönyörűszép!!!