Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. november 13., szombat

27 mmis szett Fuchsiából


Boldog Szilvia napot minden illetékesnek! Ez a kis szett is egy Kedves Szilvia barátnőmet fogja boldogítani.

Nagyon szereti a rózsaszínt, így a Fuchsia telitalálat volt, már csak az volt a problémám, hogy hogyan foglaljam be úgy, hogy megőrizzem és ne elnyomjam a szépségét.

Minta: 27 millimeter, Try-to-be Thank you!

12 megjegyzés:

Cseresznyevirág írta...

Wowww, ez nem semmi lett Timi! Én is imádnám, mostanában szintén a fukszia a kedvencem és a swarik :-)! Fantasztikusan szép!

Ági írta...

te csak gyártod és gyártod a szebbnél szebb ékszereket :D ahh..nekem is lehetne már ennyi időm :)) nagyon szép lett!

kirszti írta...

Úúúú, de nagyon rószaszín!! :D Biztos nagyon fog tetszeni a barátnődnek, nagyon szép lett, gratula! :)

Zelda írta...

Jaj igen, most hirtelen annyi névnap meg szülinap van, meg persze közeleg a Karácsony is :)
Remélem tényleg tetszik majd, mert nem tudom mikor tudom odaadni neki!

Ibcsi írta...

Hát... Irígylem a kedves Szilviát!! Nagyon szépet csináltál neki! Olyan ügyes vagy...;))DDD Ilyen is kell nekem! A színe lehet lila vagy ametiszt... Puszillak!
PS: És én is örülök, hogy mostanában olyan sok szépséggel kápráztatsz el minket!!!

Maya írta...

Timi, tényleg csodaszép szett, nagyon-nagyon finom!

Lakota mágia írta...

Biztosan nagy sikere lesz, csodaszép!!!
:-)

Tyto írta...

De szép kis finom darab, nagyon tetszik nekem!

Éci írta...

Csodás darab!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Tuti, nagy örömet szereztél vele, mert gyönyörű!!!

Ági mama írta...

Álomszép!!!!!

Zelda írta...

Köszönöm