Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2011. április 21., csütörtök

Kocka


Igazság szerint megszenvedtem vele. Nem a minta miatt, hanem amikor bele akartam tuszkolni a 15-ös fagolyót. Bele is raktam és az összes rivolimat eltolta a helyéről. Szóval sokszor lett újrafűzve, de golyó nélkül, is stabil lett :D
Már régóta nyakláncra várt, és nagy nehezen meg is született. Kapott egy nagyon hosszú horgoltat. Bevallom, így nyaklánccal az igazi, nagyon sokat dob rajta!

Minta: Cube de fleur-Perle4U; Thank you!

24 megjegyzés:

Susan írta...

Hú ez nagyon munkásnak néz ki, de gyönyörü és elegáns lett.

Szikati írta...

Csodaszép lett, és a fotó is remek, gratulálok!!!

LUCILA írta...

Es bello, te ha quedado perfecto, felicidades

Lakota mágia írta...

Fantasztikusan szép!!! Nagyon tetszik!
:-)

Györgyi írta...

Megérte a szenvedést, nagyon szép lett!

Tünde írta...

Nagyon tetszik! Gratulálok hozzá!

Ági írta...

tényleg nagyon szép lett!

Kiss Antalné írta...

Gyönyörű szép! Megérte a sok munkát!!!

E írta...

Fenomenális!!! :) Irigy vagyok! :D

Adrienn Lukacs írta...

Hú, gyönyörű lett!!!

Timi írta...

Nagyon köszönöm! Aranyosak vagytok!

Babra írta...

Gyönyörűszép!! Irigyirigy vagyok:D

Magdi írta...

Fantasztikusan szépséges!!!! A horgolt láncért meg olyan irigy vagyok, mert most próbálgatom a horgolást, de siralmas, amit művelek!!!

Dalma-Almada írta...

Ez hihetetlenül szép!!!! Gratulálok!

Panka gyöngye írta...

Fantasztikus munka!Gratulálok Zelda:)

Maya írta...

Timi, brutálisan jó, (egyébként is szívem csücske az ezüst :) A lánc nagyon feldobja, hdgj, na :)

Liza írta...

Gyönyörű! Nekem is régi vágyam egy ilyen. Talán majd egyszer :)

Millefiori írta...

Húúú, de gyönyörűűű!!!!!
Nagyon ügyes vagy.

Orsi írta...

Gyönyörű, gyönyörűűűűűűű lett!!!! :)

Tündigyöngy írta...

Brutális szépség!!... hú, de tetszik!:)

Timi írta...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm :D

kirszti írta...

De szép lett!! Olyan dögösek ezek a színek együtt! És szuper lett a lánc is, nagyon nagyon tetszik :)

Edit írta...

Csodaszép!!!!!!!! Gratulálok!!!

Timi írta...

Köszönöm!