Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. február 12., péntek

Dórim szobájának fala


Amikor terhes voltam és "unatkoztam", akkor határoztam el, hogy készítek valami szépet a gyerekszoba falára. Az volt a fő gondom, hogy nem tudok rajzolni. Ekkor kaptam egy nagyon jó ötletet, a kollégámtól, Tibitől: DIAVETÍTŐ.
Hát előkerestem a nagyon régi diavetítőnket, vettem egy pár új diafilmet és kerestem a legjobb kockákat, amit nagyon egyszerűen fel lehetett rajzolni a falra.
Ceruzával előrajzoltam, temperával kifestettem és a végén feketével kontúroztam, ami mindent kiemelt. A kisebb képeket, pedig egyszerűen indigóztam. A/4-es méretben kinyomtattam és lehetett is másolni. Nagy előnye mindkét dolognak, hogy lehet a falat radírozni. :)
Szerintem gyönyörű lett!!!! Neki is tetszik :)


Nincsenek megjegyzések: