Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2010. február 8., hétfő

Februári ünnepek

Nagyon mozgalmasan telt az előző hét, hiszen szerdán, 3-án betöltöttem a 30-at. Mindenki nagyon aranyos és kedves volt velem. Férjem és anyósom is meglepett. Kaptam egy kis tortát virágot és egy gyönyörű új dzsekit, amire már nagyon régóta vágytam. Csütörtökön Szilvi barátnőm jött el a lányaival és a férjével. Akkor készült ez a kép.
Szombaton, 6-án Anyukám és Eszter jött látogatóba, majd újabb rokonok érkeztek (Anyósom, Katóka, Laci, Lacika és Sasa), akik Dórát jöttek köszönteni az első névnapján. A kislányom nagyon jól helytállt. Elfáradt a végére és kellett a délutáni 2 órás alvás. Nagyon kedves és aranyos volt mindenki.

Hát igen ez a hétvége sem a gyöngyözésről szólt, habár most készülőben van Dorkának egy virágos nyaklánc és karkötő. Marcsitól rengeteg tanácsot kaptam (köszönöm) és ma várok egy hatalmas gyöngyadagot!!!!!!

2 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok! Gratulálok a gyönyörű családodhoz!!

Timi írta...

Nagyon-nagyon köszönöm, kedves vagy!!!!