Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2011. március 15., kedd

Végre, végre, végre :D

Most van 1 éve, hogy a csapathoz csatlakoztam :DDDDD sikeresen megünnepeltük :D
Tegnap sikerült végre megint összerántani a csapatot! Végre nagy létszámban tudtunk fűzni!
Balról: Rozi, én, Kriszti, Ági, Mili, Orsi, Adri és Maya volt a fotós :D Éci, Ari hiányoztatok!!!!!!!

Sok mindent fűztünk, mindenki szinte más félét, és majd mutatom is mi készült :d Most több volt a dumcsi hisz régen találkoztunk :D Mayának köszönjük a vendéglátást és a Malagát :D

8 megjegyzés:

kirszti írta...

Még nagyon sok ilyen találkát és nagyon sok ilyen találkában gazdag évet szeretnék veletek eltölteni!! :)) Remélem, összejön a hosszúhétvégés fűzés is!

Ibcsi írta...

Hűű, Timike! +gyógyult a gépem és simán tudok Neked írni! Gratulálok az 1 éves szülinaphoz, ez Te tudod milyen nagy dolog! És nagyon örülök, hogy a kis Dóri mellett ez milyen nagyszerű dolog! Sokáig őrizgesd ezt, mert ez tényleg egy fantasztikus ajándék! Én is bízom a hosszú hétvégétekben!!! Csak sajnos oda nem tudok puffancsot küldeni....:)) / Na mindegy :( /
Örülök, hogy +ismeretelek és majd 1x személyesen is... Puszillak :))D

Maya írta...

Én is azt kívánom, hogy legyen még nagyon sok ilyen évünk :)) jó kis traccs partyk meg fűzögetések, meg Malaga :))

Kiss Antalné írta...

Bizony nagyon jó volt!
Várom a hosszú hétvégét!
Lehet akkor én is fűzök, nem csak csacsogok!

Piky73 írta...

Gratulálok Nektek, s kívánok még sok-sok ilyen kellemes ünneplést :)

Timi írta...

Igen , igen nagyon szeretünk együtt lenni! Köszönjük! Szuper volt az egész!!!!!!! Ibcsi a puffancs verhetetlen!

Orsi írta...

Milyen jó, hogy 1 éve csatlakoztál hozzánk!!! :) Jó hogy vagy! :)
A találkozó ismét szuper volt, és már nagyon várom a maratonit! :D
Pusszantás!

Timi írta...

Köszi Lányok!