Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2011. március 17., csütörtök

Fekete-ezüst - Napkővel

Ezt a csodálatos sötétkékes, szinte fekete Napkövet most ismertem meg. A Capricho karkötő tökéletesen visszaadja a szépségét. Közelről is lefotóztam, hogy látszódjék a gyöngyök csillámlása!
Az ezüst tökéletes lett mellé! Nagyon elegáns lett az összhatás!

Minta: Try-to-be: Sheherezade's ring ;
Unicornio: Capricho

15 megjegyzés:

Mili írta...

Csodálatos lett Timi!
Élőben pedig még szebb!

Kriszti írta...

Eszméletlenül jó lett :)

Piky73 írta...

Tényleg nagyon gyönyörű a napkövek csillogása! Szépséges szetté alakult :)

Timi írta...

Köszönöm!Én is beleszerettem a csillámlásába!

Kiss Antalné írta...

Nagyon gyönyörű!

Ibcsi írta...

Timike! Tudod, hogy én nem vagyok a szavak embere, DE: le kell írnom,
bár zavarnak 1 kicsit a ma felépített gyönyörű körmeim / életemben először, de szerintem nem utoljára, mert nagyon tetszenek / . Na szóval: a kari GYÖNYÖRŰ!!!! Máris hordanám! Bár tudod, vannak pillanószárnyaim...:DDDD
A fülbevalók annyira aranyosak, ha váltogatnám tuti, hogy azokat is felvenném pl. 1 színházi estére a még szebb fekete-ezüst-Napkővel készült cukros fánkocskára emlékeztető nyakláccal és a bógyóival! Imádom őket ! Tényleg gyönyörűek! Gratulálok hozzájuk!!
Bocsi a szűkszavúságért!! :))DD
ÉS : TÉNYLEG IGAZÁN ELEGÁNS SZETTET
KÉSZÍTETTÉL! Puszillak...

E írta...

HÚHA!!! Nem semmi!!!!!!! De gyönyörű! :)

Timi írta...

Köszönöm, köszönöm!!!!!!!!
Ibcsi én is imádtam a műkörmöt, nagyon szép tud lenni! Igen van gyönyörű pillangószárnyad, ami nyomában semmi sem érhet!!!!!!!!!

Maya írta...

Nagyon ütős színpárosítás, nagyon nagyon tetszik!!! Elegáns, szép szett!!!

Ági írta...

nagyon tetszik, olyan kis elegáns :)

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép, és nagyon elegáns!!!
:-)

Roberta írta...

Gyönyörű és nagyon elegáns ez a szett Timi, gratulálok!!!!

Timi írta...

Köszi szépen Mindenkinek!

Szikati írta...

Számomra az elegancia örök jelképe a fekete, az ezüst és a gyöngy (mármint a klasszikus gyöngyház színű változata). Ebben a szettben ez a három tökéletes összhangban öltött formát. Az eredmény magáért beszél!!!!

Timi írta...

Köszi