Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2011. március 20., vasárnap

Lótuszok Gálára!


Az idén újra sor kerül a régi munkahelyemen a Fazekas-hétre, és jövő kedden a Fazekas Gálára! Úgy döntöttem, ha már belevetettem magam a gyöngyök világába, akkor én is valamivel támogatom az iskolát, így ezt a szettet felajánlottam tombolára! Kíváncsian várom, hogy kedden ki fogja megnyerni!!!!!!!!!!!!!!

Az inspirációt köszönöm Krisztinek, láttam még szép lótuszokat Fszevánál, és Makramé Gabinál is! A kutakodás során arra akadtam, hogy a minta Gyarmati Judité! Mindenkinek köszönöm, mert nagyon kis hálás, szuper darab! Ha valamit rosszul írtam volna jelezzétek!

10 megjegyzés:

Maya írta...

Ez igazán nagylelkű felajánlás a részedről. Akárki nyeri, tuti el lesz ájulva, csodaszép szett, külön külön is nagyon mutatósak!!

Kiss Antalné írta...

Nagyon nagy lelkű vagy!
Csodaszép ez a szett!

Adrienn írta...

Csodaszépek, bárki nyeri nagyon szerencsés!!!

Gyöngy-szirom írta...

boldog és szerencsés, aki ezt aszépséget megnyeri! Gyönyörű színek!

Timi írta...

Köszönöm szépen csajok :D
Remélem én is hogy fog tetszeni:D

kirszti írta...

Azok a szívecskék fantasztikus színűek! Nagyon szuper lett a szett, tényleg nagyon szerencsés lesz a nyertes :)

Piky73 írta...

Nagyon kedves felajánlás! Szerintem tutira boldog lesz a nyertes!

Ibcsi írta...

Timike! Ez tényleg 1 szuper szett lett és aki +nyeri, annak is nagyon fog tetszeni!!! Szerintem EZ lesz a tombolán a FŐNYEREMÉNY!!! Már most irígylem a nyertest és légyszi írd majd + ,hogy mit szólt a kiválasztott! / Mert szerintem szóhoz sem tud jutni!/ Igazán nagylelkű felajánlás a részedről és kívánom, hogy érezd jól magad a gálán! Puszillak...:))D

Susu írta...

Ez a szett olyan gyönyörű, hogy bizony be kell valljam, majd fél órát nézegettem és azóta se tudok tőle teljesen elszakadni. :)
Mindig benézek hozzád, de gyakrabban kellene egy "jó szót" hagynom nálad. :)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Timi írta...

Köszönöm, a szép szavakat!