Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2011. március 24., csütörtök

Hóvirág


Nagyon régóta szemeztem Orsinak a csodálatos virágaival, nagyon sok blogon láttam már szebbnél-szebbeket! Nem is nagyon tudtam eldönteni, hogy melyiket fűzzem meg. Aztán rátaláltam erre a gyöngyre és a Hóvirág mellett döntöttem.
Hat szirmot készítettem, aztán valahogy csak öttel tudtam összevarrni, de közben Orsival rájöttünk, hogy biztos azért, mert én a díszítést delicával csináltam, ő pedig kásával, így az enyém kisebb lett, de ettől még nagyon szeretem!!!!!!!

Minta: Orsi-Hóvirág Köszönöm :D

28 megjegyzés:

Kiss Antalné írta...

Csodás Timi!!

Orsi írta...

Váááááááááááá nagyon-nagyon szép lett!!!!! Teljesen tökéletes 5 szirommal is!!!!! Imádom!

kirszti írta...

Nagyon nagyon szép lett!! Remélem, elhozod megmutatni jövő héten :)

Panka gyöngye írta...

Csodálatosan szép!!!Nagyon-nagyon:)

Adrienn írta...

Szuper szépséges!

Méri írta...

Nagyon szuper!!!!!!!!

Piky73 írta...

Oh, asszem teljesen beleszerelmesedtem :)

E írta...

Nagyon-nagyon mutatós és egyedi lett ám 5 szirommal, nekem kedvenc lett!

Lerika írta...

Ezt annyira, de annyira én vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gyönyörűséges!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)))))))))))))

Maya írta...

Gyönyörűűűűű, gyönyörűűűűű, ezt a delicát a hóvirághoz találták ki :))) nagyon szépséges!!!

Lakota mágia írta...

Fantasztikusan szép!!!
:-)

Timi írta...

Jaj nagyon köszönöm :DDDDD Még majd csinálok jobb fotót, mert nem az igazi :D

Köszönöm Orsi még egyszer!

Ildikó írta...

Csodaszép!!!!!

Edit írta...

Fantasztikusan szép!!!!!! Nagyon-nagyon tetszik!!! :)

Babra írta...

Jajj de szép! Ne bánkódj az 5 miatt, sztem nagyon jól mutat így!

atira írta...

Nagyon szép lett !

Dina írta...

Szia!
Nagyon tetszenek a munkáid! Már rég óta követem a blogod, és tényleg le a kalappal előtted! :)
Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra Eszter "Egy jó szó" játékában!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Gabessz írta...

Csodaszép lett!!! Nagyon jó színeket választottál!

Manka írta...

Meseszépséges!

Roberta írta...

Elképesztően gyönyörű lett, gratulálok Kriszti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tündigyöngy írta...

Uhh, ez nagyon gyönyörű lett!!!

Timi írta...

Köszönöm, köszönöm lányok a kedves szavakat.

Dina köszi a pontokat :DDDD

Mili írta...

Csodás lett Timi!

Timi írta...

Köszönöm, köszönöm :DDD

Petra írta...

Hűű szuperjól néz ki, nagyon tetszik :)

Timi írta...

Köszi Petra!

Amy's írta...

Nagyon gyonyoru medal

Eva Maria Keiser írta...

Wonderful beadwork and design.
Greetings,
Eva Maria