Üdvözöllek az oldalamon! Remélem tetszenek a munkáim. Kíváncsi vagyok a véleményedre.
Ha esetleg segíthetek valamiben írj nyugodtan: timeafarago@gmail.com

2011. március 31., csütörtök

Olivás-lencsés vágyam

Végre-végre sikerült! Azóta vágytam egy ilyen láncra, amióta ezt Orsinál megláttam. Fűztem én is valami hasonlót. A fekete-ezüst még adott, de lassan majd színesedem. A lencse kétoldalú lett, így kaptam némi változatosságot :D

Minta, inspiráció: Quimeras de Náyades Ada-bogyója, Orsina: Oliva bogyesz, Dia: falencse
Nagyon köszönöm mindenkinek !!!!!!!!!

18 megjegyzés:

gabi írta...

Nagyon klassz lett!

LUCILA írta...

Hermosa, me gusta el negro y el plata!

Kritti írta...

Szuper! Nagyon jól néz ki!

Orsi írta...

Húúúúú, de jó, hogy végre kész és láthatom!!!! Szuper lett! Remélem elhozod ma, hogy megtapizhassam! :D

Timi írta...

Köszönöm, köszönöm.

persze hogy viszem, mert kedvenc darab :D, a nyakamban lesz :DDD

E írta...

Alig várom, hogy lássam ma élőben is!!! Irigykedem, én is szeretnék ilyet!!! :) CSODÁLATOS lett!

Adrienn Lukacs írta...

Szuper lett, nagyon elegáns!

LUCY írta...

Una maravilla, muy fino y elegante el montaje, y los tonos preciosos....

Babra írta...

Csudaszép!! A lánc elrendezése se tipikus, nagyon kis egyedi darab!

Timi írta...

Köszönöm :D Nagyon imádom:D

Muchas gracias Lucila y Lucy!

Lerika írta...

Nekem is nagyon tetszik, szép kis munka!!!!!!:-))

Ági írta...

juj de szép :) megnézem majd én is :P

Maya írta...

Jujj, de szépséges, nagyon-nagyon tetszik!!

kirszti írta...

Nagyon dögös, élőben is nagyon tetszett!! :)

Alma írta...

Fantasztikusan szép!

Timi írta...

Köszönöm, kedvesek vagytok!

Kiss Antalné írta...

Csodás lett Timike!

Timi írta...

Köszi szépen!